سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

اگر می خواهید روند دکوراسیون داخلی معماران آپا دیزاین را بدانید باید گفت که روند اجرای پروژه معماری و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، اداری ، تجاری توسط آپا دیزاین بدین صورت است که: قبل از اجرای هر پروژه از جمله طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، کارشناس متخصص مربوطه به محل پروژه اعزام شده و به صورت رایگان از محل بازدید انجام می دهد و سپس با توجه به برداشت های شده توسط کارشناس و نیازهای کارفرما طراحی 3 بعدی در قالب 1 الی 3 طرح با بازه قیمتی متفاوت با توجه به سبک درخواستی کارفرما (مدرن ، کلاسیک) در آتلیه آپا انجام می گیرد در صورت درخواست کارفرما جهت اجرای پروژه توسط مجموعه آپا، مطابق طراحی انجام شده به 2 روش مدیریت پیمان و انجام پروژه به صورت صفر تا صد پیش فاکتور صادر می شود. برای هر گونه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه خود و نیز انواع دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

اگر با مشکلات مالی و یا کمبود جا و نیز نبود امکانات کافی در منزل مواجه هستید و در عین حال به طراحی خاص و زیبا برای منزل خود می اندیشید جای نگرانی ندارد. با ما تماس بگیرید تا راه حل آن را به شما بگوییم.

ویژگی گروه معماری apa  ( برای بخش تخصص و زمینه ها برای بخش دکوراسیون):

  • طراحی و اجرای دکوراسیون و نما مراکز اداری – تجاری – مسکونی
  • همکاری درساخت پروژه ها به صورت مدیریت پیمان و مشارکت
  • طراحی و تولید اقلام دکوراتیو از جمله  دکوراسیون داخلی منزل 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

یک دیزاین زیبای آشپزخانه خواسته هر کدبانوی ایرانی می باشد. برای بوجود آوردن یک دیزاین متفاوت و خاص نیازی نیست حتما هزینه های بسیار خرج کنید و یا امکانات فراوان داشته باشید.

دکوراسیون داخلی مغازه

نیازها و امکانات و شرایط موجود مغازه یا فروشگاه خود را روی کاغذ لیست نمایید. سپس انتظارات خود را نیز روی آن بنویسید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

بدون شک اتاق پذیرایی یکی از مهمترین نقاط خانه برای هر خانواده علی الخصوص خانم خانه می باشد. برای مشاهده انواع طراحی های اتاق پذیرایی با آپا دیزاین همراه باشید.

?

 

سبک های دکوراسیون داخلی

1. سبک دکوراسیون مدرن

2. سبک دکوراسیون امروزی

3. سبک دکوراسیون مینیمال

4. سبک دکوراسیون صنعتی

5. سبک دکوراسیون مدرن قرن بیستم

6. سبک دکوراسیون اسکاندیناوی

7. سبک دکوراسیون سنتی غربی

8. سبک دکوراسیون سنتی خاورمیانه

9. سبک دکوراسیون انتقالی یا ترنزیشنال

10.  سبک دکوراسیون سنتی شرق دور

11. سبک دکوراسیون فرانسوی

12. سبک دکوراسیون بوهمیان

13. سبک دکوراسیون روستیک

14. سبک دکوراسیون شبی شیک

15. سبک دکوراسیون هالیودی

16. سبک دکوراسیون ساحلی

17. سبک دکوراسیون ایران باستان

دکوراسیون داخلی منزل